Ojdå, det här va ett tag sen :O




Så risken är att det inte finns några läsare kvar längre :/ Vet inte riktigt
var tiden och sommaren med för den delen tagit vägen. Känns lite
läskigt faktiskt som att man inte hinner med utan allt bara går på.
Men, men ;)

Idag tog jag och Angelica o Alicia och gick ner till mina föräldrar som bor
ungefär 7 km från mig. Halvvägs ner ligger en sjö där vi stannade
och fikade :D



Angelica och Lisen :D



Vi satt ute på bryggan o det var så mysigt :D En helt perfekt höstdag.
Lagom varmt o fin utsikt o glada barn o så lite kakor o läsk. Efter en
halv timme var jag så slö så det kändes som jag kunde tillbringat
resten av dagen sittande där ;)



Snälla som de var så matade de fiskarna med när de inte orkade mer ;)



En av anledningarna till att jag inte hunnit blogga är att jag fick ett
sommarjobb i juni :) Det tog egentligen slut för en månad sen men
har fått några dagar här o där så har iaf jobb denna månaden :)
Är ju en liten omställning med tanke på att jag varit hemma så länge
men det är roligt och jag trivs bra där :)



Som jag sa så blev vi lite trött och vissa verkade ha däckat totalt ;)
Men de piggnade till igen så vi kom fram dit vi skulle utan problem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0