Jag och Lisen :D



Igår jobbade jag delad dag så började kl 7:00 och slutade 20:30, mitt
på dagen var jag ledig några timmar och då somnade jag faktiskt till
i soffan några minuter, så skönt :D Hade varit så duktig och lagt mig
tidigt kvällen innan, antagligen för tidigt för sov så dåligt. Fast sover inte
så jättebra så det var igentligen inget ovanligt :/



Idag har jag varit ledig så började dagen med ostbullar o kaffe :D
En helt perfekt start på dagen o sen var vi ute och gick en runda.
När vi kommit ett bra stycke hemifrån så började det regna och vi
ställde oss under ett stort träd och skulle vänta in solskenet ;) men
det tyckte inte Lisen var någon bra ide för hon blev ja, mindre glad
om vi säger så och började gråta och skrika att vi skulle gå hem
och hämta paraplyet till henne :O Vilket inte vi tyckte var någon
jättesmart ide ;) Tur nog så var det bara en liten skur så vi kom
hem något sånär torra iaf :D

Kommentarer
Postat av: Maria Zimmer

Jag förstår henne! KLART hon ska ha sitt paraply!:-)hehehe

Nu när det e såna väderskiftningar så vet man varken ut eller in när det gäller vad man ska ha på sej för kläder:-s



Ha det gott!

2010-09-15 @ 22:36:27
URL: http://honeymonster1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0