Jag har varit så sugen på...



och blogga några dagar så nu gjorde jag äntligen slag i saken :D
Eftersom bloggen är som typ min dagbok så vill jag ju helst ha allt
i något sånär rätt tidsföljd så här är lite bilder sen i påskas och
därefter. Lisen har verkligen gått igång med klistermärkena här iaf ;)



Och här är hon i full fart under sin rutchskana :)



Vi har ju påskträd ist för påskris så här är hon i gång och fixar med
lite pynt :D Det enklaste sättet var helt klart och börja med och hälla
ut allt på golvet så hon hade koll på vad som fanns där ;)



Och sen var det dags att gå lite påskkärring med...



Sanna med söta Lilleman :D



Fast så liten är han ju inte egentligen ;)



Anton har en tendens o hålla sig ifrån kameran, men här fick jag en
bild på honom iaf, kan ju bero på att han ligger så han inte hann komma
väck :D



Alex var med nere hos oss två veckor lite efter påsk, vi hade kul som
vanligt med massor av filmkvällar med godis och pokerspel på
dagarna :D

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken bamsekanin, helt enormt stor! Men söt...

2010-06-06 @ 20:45:30
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0