En av anledningarna till att jag är så dålig på att blogga....



är att jag knappt har tagit några kort på sistone :/ Vintern som varit så fin t.ex
och hur många vinterbilder har jag, tja typ 5 bilder max så det är ju inte så mycket
o skryta med precis. Men här är iaf Lisen ute på promenad, väl påpälsad ;)



Och lite djur har vi med sett i vinter, här är en ekorre som var i full fart
med och jaga sin kompis, där kan man inte tala om höjdskräck direkt
för det gick i en hemsk fart mellan trädtopparna :D Vi stod en bra stund
och tittade på dem, rätt facinerande att de kan springa o hoppa så fort
mellan träden utan och missa :D



Är äntligen färdigbantad med nu :D 18 kg minus blev det och nu får det
vara bra. Så nu börjar nästa problem, att stanna kvar på den här vikten
med :/ Men man får väl ta en dag i taget och en chokladbit i taget med
antar jag ;) haha



Jag :D



Sanna och jag delar nu på hennes garderob, jag köpte in mig för en
slant om man säger så ;)
Hur bra som helst, för nu kan vi ju ha dubbelt så mycket kläder och
eftersom vi har nästan samma smak så är det ju kanon :D



Och nu är jag inte ensam om att blogga i familjen längre för häromdagen
så skaffade Sanna en egen blogg :D Älskar dig hjärtat <3 och här kommer
länken om någon är nyfiken :D http://nakedbananas.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Alle

Älskar dig också mamma :D

2010-03-05 @ 22:21:36
URL: http://nakedbananas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder

2010-03-12 @ 22:44:53
Postat av: Viktoria

Jag är också "färdig" nu och har klarat -16kg i år. Vad duktiga vi är! :-)

Jag är inte rädd för att gå upp igen, det enda som skulle kunna lägga på kilon på mig igen det vore väl en graviditet (och det har vi ingen inplanerad).

2010-04-05 @ 17:34:50
URL: http://viktoriam4underbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0