Det finns ju så många olika slags fordon...



som här t.ex kör Lisen traktor i köket, klädd i termobyxor och tomteluva :D

Något jag hoppas att vi en dag kommer att köpa är en husbil, drömmarna blossar
upp med jämna mellanrum och vem vet en dag kanske de slår in ;)
Så ikväll när Lisen skulle somna, vilket tog tid för hon var inte så värst intresserad,
så snackade jag lite husbil med henne haha ;)
Tog upp ämnet så där lite fint, att visst hade det varit roligt med en husbil.
Nej sa Lisen.
Men sa jag tänk vi kan sova i den och äta mat och så :D
Nej jag vill inte svarade hon då.
Men då, vill du inte av och fiska vid en massa fina sjöar och grilla korv då? :O
Nej det vill jag inte för det är alldeles för kallt svarade hon då haha :D

Och okej det hade inte jag heller velat nu för jag är enormt frusen av mig och
vill inte av och campa i januari men alltså vilken smart liten unge haha;)
Och ja, jag tänkte ju på sommaren men det kunde ju inte hon veta ;)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var den mista och sötaste föraren, jag har sett:)

// KRAM Yvette

2010-01-10 @ 20:38:17
Postat av: Freedomtravel

Haha, i alla fall en tjej med bestämda åsikter ;) Vi tycker ju att husbil är väldigt mysigt, men traktor behöver ju inte heller vara fel... ;)

2010-01-12 @ 12:46:52
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Anonym

Hoppas ni har en trevlig valentine day . Mvh valentine

2010-02-14 @ 13:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0