Det är ju min blogg så...



jag kan ju lägga ut vad jag vill haha :D Så eftersom jag har gått ner
14 kg så blir det lite bilder på mig :D Här är jag o Sanna på julafton :D




Jag och vill gärna tillägga att tröjan hade Sanna när hon var 13 år hihi ;)



JAG, JAG, JAG :D



Lisen.....................sötast i världen :D




Vi provade på ett recept som jag fick av Annika på marknadsgodis,
jättegott :D



Sanna bakade de här godsakerna med cornflakes i.




Släta bullar, gjorde ostbullar med som var jättegoda :) Kan ju tillägga
att allt är uppätet iaf ;)




Vi har ju haft lite snö i år och otroligt nog en vit jul så det har ju blivit
lite pulkaåkning, här är mannen på väg till pulkabacken med
Lisen och Angelica.




och så har jag köpt en lykta till. För det kan man ju aldrig få för många av ;)

Herregud vilket tråkigt blogg inlägg det här blev :O kan jag skylla på att
klockan är mycket och hjärnan bara går på lågvarv haha ;)

Men önskar alla ETT GOTT NYTT ÅR iaf :D


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Rättning av en av rubrikerna: Lisen OCH ULRICA, sötast i världen! Vilken snygg mamma du är alltså... Och jag instämmer helt: lyktor kan man aldrig ha för många av!! :) Gott nytt år till dig med!

2010-01-03 @ 09:19:30
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Carola m 8

Snyggt på alla sätt och vis, skicka hit lite gå-ner-i-vikt vibbar så det kan bli ordning på den här småfeta mamman nån gång;)

Just det ja, kakorna såg jättegooooda ut:=)

2010-01-05 @ 22:24:36
Postat av: Supermom

Oh my god! Nej nu räcker det med bantning... nu försvinner du snart och snart kommer barnen tro att mamma har försvunnit och att de fått en ny storasyster istället. Du är urtjusig!



Kram

2010-01-26 @ 20:03:16
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0