Lisen fyllde ju 3 år...



för någon månad sen men jag har inte blivit färdig och lägga ut bilderna
förren nu ;) Jag gick i alla fall ut hårt med kameran på morgonen och här
är Lisen i full fart med och provsmaka tårtan, jag tror det blev godkänt ;)



Ja, jag kan ju erkänna att det kanske inte var den vackraste tårtan som
jag har gjort men budskapet har iaf gått fram tror jag, att Lisen fyller 3 ;)




Kakor :D



Morotstårta, alltså jag älskar verkligen det, fast o andra sidan så
älskar jag nog allt som är sött så ;)



Först kom min kusin och grattade :) Jag tycker verkligen så mycket om
mina släktingar och blir alltid på så bra humör när man har träffat dem,
tur det kanske för nu är det lite kalas att se fram emot den närmaste
tiden.



Här öppnar Lisen presenter för glatta livet :D



Hon fick en jättesöt sommarhatt, fast hon ser lite trött ut på bilden, jag
gissar på att det var jobbigt och öppna presenter. Och som sagt jag gick
ut hårt och ja plötsligt hade jag glömt bort kameran så har inga bilder alls
på resten av presenterna :/ Det kan finnas någon bild på alla fina kläder
hon fick, jag ska se om jag hittar den :D Men det var en rolig dag och
Lisen somnade nöjd och belåten på kvällen :D

Kommentarer
Postat av: Nettan

Mäh, är hon 3 år redan? Ujj vad tiden går. Stora tjejen har hon blivit minsann. Grattis grattis i efterskott

2010-05-03 @ 20:27:38
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Jahaja, här väntar man troget som vanligt på nya inlägg... ;) När ska du börja jobba? Ska det bli kul? Kan man få se lite bilder, TACK! ;) :)

2010-05-10 @ 20:45:48
URL: http://noreasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0