Igår hade vi en heldag....



på stan, var och sprang i en massa affärer och hade jätteroligt :D
Så det känns som något som vi snart ska göra om igen :D
Här är en bild på Lisen o Angelica som jag tog idag innan vi skulle åka
av, fast Lisen skulle inte följa med och tur var kanske det för hon
verkar ha lite dåligt med byxor ;)



Sanna o jag hittade två jättesöta klänningar och billiga var de också
så vi var jättenöjda, hade bilder på dem också men eftersom inget
verkar vilja sig här ikväll så kan jag inte visa dem :/



Här syns lite av min iaf och Sannas var likadan fast i rött o vitt :D
Jättesomriga, så nu kan det ju bli lite varmare med ;)




Och så var vi i behov av nya skor, och eftersom vi tydligen inte har
någon fantasi så ville vi ha likadana, så nu har jag, Sanna och
Angelica samma :D




Och så har inte min mobil mått så värst bra på sistone så det var dags
och köpa en ny. Ska jag vara ärlig så kände jag mig så slösig men kan
ju inte klara mig utan så nu har jag en med jättebra ljud och hyfsad
kamera. Och idag när jag fått kläm på det mesta så är jag såå nöjd :D
Men retar mig på en sak bara, var katten är alla smiliesar? :O

Annars har dagen varit så bra, har varit av på konfirmation och det är
alltid så roligt och få träffa sina släktingar och får man sen god mat så blir
det ju ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Carola m 8

Äntligen bloggar du igen:)!!

Jag har inte heller några smileysar på min nya dyra mobil:( Värdo, och ungarna tror att jag är arg när jag inte sätter en gubbe efter texten som jag alltid gjort...;)



Fina klänningar på snygga tjejer, ni är så lika:)

Ha det bra!!

2010-04-26 @ 23:35:22
URL: http://wetterholm.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0