Kände plötsligt för ett litet blogginlägg..



och varför skulle jag stå emot det? :) Först måste jag lägga ut en egobild
på mig själv, jag har faktiskt varit så duktig och gått ner 6,6 kg och är
jag duktig ska det bli lite till ;) fast jag har en usel karaktär så man vet ju
aldrig vad som händer :) Som belöning fick jag skaffa linser, vilket jag har
haft i omgångar i livet. Jag använder dem inte var dag och har varit nära
att peta ut mina ögon åtskilliga gånger när jag ska rätta till några osynliga
glasögon, men jag vänjer mig nog snart ;)



Och så min lilla älskling :) Hon säger så rara saker och är så vansinnigt
go just nu :) Hon är med andra ord inne i en underbar period :)
Skolan går det väl så där med för tillfället men jag ska skärpa till mig
och ta tag i det också. Annars är väl det mesta som vanligt men det
känns som jag har slarvat med att ta bilder i sommar så det får det bli
ändring på :)

Kommentarer
Postat av: Botti

Åh vad härligt att se dej här igen!!!! glad



Grattis till minuset inte illa!!! Kul med linser, skulle vilja prova men är lite feg av mej!



kramkram

2009-09-01 @ 19:38:52
URL: http://bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: TuvaLiten

Hejja dig!! Kanske man skulle testa med linser, hade det i min ungdom men de blev rosa!??! och så mådde inte mina ögon så jättebra av dem. Men nu finns väl en uppsjö av olika sorter så någon borde ju passa mig ;O) Är det dyrt?



Angående den fula fisken; firren simmar fortfarande runt i sin sjö och mår gott :O) Han var bara uppe en sväng och blev vägd, sen raka vägen ner i plurret igen.

Kram.

Postat av: Anna B

Härligt att se dig här och i "Blogglivet". Vad duktig du är, som kämpar. Har ett föflutet som kämpande lätt överviktig, så jag vet precis vad du pratar om. HEJA!!!



Väldigt vackra flickor på båda bilderna!

2009-09-02 @ 09:35:41
URL: http://mittoperfektaliv.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Skönt att ha dig tillbaka på bloggen! :) Kul med - 6 kg, och såklart går du inte upp de igen, då måste du ju lämna tillbaka linserna! ;)

2009-09-02 @ 20:41:50
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Vad duktig du är !!!!

6.6 kg är jätte bra.

Och du är jättefin!



Ska pallra mig till optikern och skaffa linser igen ajg med.

De är bar att ha bland.

Men jag känner igen det där med att rätta till glasögon som inte finns där.....

2009-09-05 @ 15:48:09
URL: http://pillris.blogg.se/
Postat av: Therese

Ha ha ha..det lät så roligt det där med glasögonen..ti hi.. hur gör du för att gå ner i vikt? JAg gick upp 35 kg när jag väntade vår lilla flicka..har gått ner 20 kg ca men har ju 15 kvar o det går trögt.. lite tips kanske?Kram kram

2009-09-05 @ 22:17:14
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0