Idag har jag och Sanna bakat...



vi provade ett nytt recept på chokladkakor, igentligen skulle det vara
daimkulor i men eftersom vi inte hittade några så stoppade vi i O`hoj`s
crunchy med colasmak. Jättegott men kulorna blev i hårdaste laget, fast
jag kan inte tro att det hade blivit speciellt mycket mjukare med daimkulor
i heller ;) Men det stod att kakan var godast dagen efter så kanske de
blev mjukare då på något sätt funderar jag hmm ;)



Fast det lär vi aldrig få veta för nu är de redan uppätna iaf :D Lisen hjälpte
till som det kanske syns på hennes mun ;) Annars har jag städat, gjort lite
läxor och varit av och handlat. En helt vanlig dag alltså ;)

Igår kväll var Sanna och jag förresten av och tittade på fordonsprogrammet
där hon ska gå nästa år om inget kommer emellan. Som det ser ut idag vill
hon gå transport så vi fick provåka en lastbil. En helt ny upplevelse för mig
som aldrig åkt i ett så stort fordon förut :D Kan förstå att Sanna är sugen på
att ratta en sådan sak haha ;) King of the road typ ;)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det ser himla gott ut. Kan ni inte göra er en resa till Gekås då, du som ville dít, och köra förbi mig på vägen, gärna med en påse med såna där kakor. Jag kan passa den lilla söta minstingen också, medan ni andra shoppar. Bra idé va?!

2009-11-19 @ 22:33:12
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Anna B

Smaskens! Vi bakade också i går,bullar, men de skulle säljas, vi köpte dock lite kladdkaka i utbyte. Cool tjej du verkar ha. Min 14-åring har ju ett år på sig, men han har ingen aning än. Jag lär inte få åka lastbil med honom i alla fall :)

2009-11-20 @ 08:31:53
URL: http://mittoperfektaliv.blogspot.com/
Postat av: supermom

Tittar in och hoppas att allt är bra med er!



Mmmm... ser gott ut! Var de lika goda som de ser ut?

2009-11-22 @ 01:36:05
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0