Vita syrener



har vi i trädgården och igår plockade vi en bukett som vi har ute i köket, gissa om det luktar gott :) Synd bara att de blommar över så fort.  I fredags var mannen ledig och vi hade planerat att tillbringa hela dagen med veden men efter bara en liten stund så gick den sönder, så typiskt, tog ungefär två dagar med hjälp av goda människor att få liv i den igen. Så veden ligger där den ligger och idag regnar det så jag gissar på att det inte blir så mycket gjort idag heller. Lisen har ingen blöja på nätterna heller längre, jag märkte att blöjan var torr var morgon så för tre nätter sen tog jag väck den, jag vaknade var timme hela natten och kände på henne, rädd att hon låg och var blöt och kall men inget hände så natten efter så sov jag bättre ;)  Igår var hon på McDonalds för första gången, vi har nog inte köpt mat där på ett halvår så jag och barnen var verkligen McDonald sugna, hon hade egen dricka burk med och åt kanske 1/5 del av hamburgaren men pommes frites verkade hon tycka var en höjdare :) Nu ska jag se om hon vill sova en stund :)

Kommentarer
Postat av: Malin (Tösaös)

Härligt med syréner i trädgården!!! De doftar sommar!!! http://tosaos-en-mammas-bloggande-i-vardagen.blogspot.com/

2009-05-18 @ 17:30:16
Postat av: malin

Åh, vad vackert med vita syrener!

Ni ligger någon veckor före oss.



Trist med grejer som går sönder!

Vad typiskt när ni hade en extra ledig dag och skulle få en massa gjort!

2009-05-18 @ 18:13:17
URL: http://pillris.blogg.se/
Postat av: supermom

Underbart med syrener! Min absoluta favorit... syrener och gammeldags rosor!



Jag käkade ju lite syren i går men det var inte så gott... hihi!



Vad duktig lilla Lisen är! Hoppas min lille också slutar helt snart...



Nu har jag i alla fall inte köpt några nya blöjor på 1 1/2 månad... ett steg mot rätt riktning!

2009-05-19 @ 10:18:55
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0