Det går fortfarande bra



med att vara utan blöja, inte ett missöde och var gång hon behöver gå på
toa så säger hon :Nu kommer kisset :) och hon har rätt varje gång. Jag
behöver inte påminna eller fråga henne men när vi ska gå ut så brukar jag
fråga innan, ska vi inte prova och gå på toan först? Och hon svarar alltid
med övertygelse, Nej då mamma :)  Hon har både sovit middag och varit
av och åkt bil utan blöja och i morse klockan 4 väckte hon mig och skulle
gå och kissa. Bilden tog jag igår när hon somnade efter att vi varit på
marknad och hennes första konditoribesök som mormor bjöd på (TACK :)
och idag ville hon också sova middag, hon kanske är extra trött nu när
det är lite varmare.



Som sagt, vi var ju på marknad, Sanna gick med en kompis och vi andra
gick med mormor (alltså min mamma ), vi köpte nya foppatofflar till Alicia
och Angelica och så fick de en varsin ballong, Lisen valde en med Dora,
kanske filmen gjorde susen hon fick av dig S ;) Jag frågade vad hon hette,
Do Do Dora sa Lisen, det där fattade jag inte riktigt men Anton förklarade att
de sjunger så. Kan ju tillägga att mannen och jag träffades på just den marknaden
för 19 år sen, men nu fick han stanna hemma igår. Anton köpte en ny t-shirt där..




med den här texten. Så då får väl jag säga : Fuck you I drive a Chrysler.
Vad kör du ? ;)

Kommentarer
Postat av: malin

S

En sån hade vi förut :)

Underbar bil!

Men nu kör jag en liten renault.

2009-05-11 @ 20:44:21
URL: http://pillris.blogg.se/
Postat av: supermom

Hihi! Jag ler varje gång jag läser namnen på dina flickor Angelica och Alicia... jag har en Angelina och Bebben skulle ha hetat Alicia om han varit tjej!



Har du fem barn?

2009-05-12 @ 08:23:51
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Annika

Vad duktig hon är, de blir så stora med en gång när de slutar med blöja.

Tilda har oxå gillat Dora, det går på morgnarna på Nickelodeon tror jag det är. Men det är väldigt tjatigt att lyssna på...

2009-05-12 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0