Torsdag

Igår och idag bestämde vi oss för att ha en timme tillsammans utan datorer och tv och sådant. Gårdagens timme ägnades åt ritning och ikväll har vi lekt med lera, hur kul som helst faktiskt, Lisen tyckte också att det var jätteroligt och hon har varit på bra humör hela dagen. Nu funderar vi på om vi ska köpa gips eller pärlor, börjar nog med pärlor tror jag så kan vi göra halsband också :)
Annars har det varit en lugn dag, handlat på morgonen, gjort köttbullar, diskat, tvättat och så började jag läsa i en bok som jag hittade uppe.
Imorgon är mannen hemma så då är det nog full fart igen :)  Nu ska jag gå upp och se vad som händer på övervåningen. Natti natti :)


Kommentarer
Postat av: TuvaLiten

Härligt med lite familjetid! Nog för att datorn är bra på många sätt men visst blir man aningens osocial när man sitter och knappar å stirrar på skärmen;-) Natti natt

Postat av: Annika

Synd att jag inte var hemma när ni kom idag. Ni får kolla på kläderna en annan dag.

2009-03-20 @ 21:58:34
Postat av: Ulrica

Ja, vårt fel, jag sa ju lördag till dig men Kent skulle till järnhandeln så det blev redan igår. Nästa gång kan jag titta på kläderna, igentligen skulle ju Angelica följa med också, hon och jag kanske inte har samma smak, nästa helg kanske?

2009-03-21 @ 11:25:00
Postat av: Annika

Ja på lördagen i så fall för på söndan ska Victor spela McDonalds cup i innebandy i Växjö hela dagen.

2009-03-21 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0