IKEAbesök och klart matrum :)




Så här såg det ut innan, inredningen är utbytt men personerna behöll vi :)
Och köksbordet.



Hmm, det hade nog varit billigast o stannat hemma. Nu blir det väl
vatten och bröd resten av månaden ;)



Här är då vår nya myshörna :) Någon som kan gissa priset på lampan?
69 kronor!  Klart prisvärd :)




Här är nya grinden och valvet är klart, ljusstakarna köpte jag också på
IKEA och rostavlan köpte jag där också för något år sen, passar bättre
till vit bakgrund tycker jag.



Vi har också gjort klart nere vid trappan, hittade den perfekta lampan,
lång och smal, så nu är det lite mysbelysning nere också om någon
går ner på natten.



Samma bokhylla som Sanna köpte, kolla första boken, ser väl trevlig ut :)
Om den är bra vet jag inte, har inte hunnit läst den än.




Och så en sista bild från hallen. Skönt att det är klart!

Förresten, vad roligt med alla kommentarer! Jag har hellre några som läser
och många kommentarer än tvärtom :) Det blir som lite mysigt småprat,
eller hur ? Ha en bra söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det blev ju jättefint, nu blev jag oxå sugen på att göra om här:-)

Vi har oxå de ljusstakarna. Var försiktiga med dem bara för de är faktiskt av nåt glasmaterial även om man inte kan tro det, våran ena har spruckit.

2009-03-01 @ 20:19:21
Postat av: TuvaLiten

Men du, vad fint det blev!! Den där myshörnan såg inte fel ut, perfekt för en relaxstund med läxböckerna, eller...tutthörna kanske;-)(Tuvis skulle definitivt se möjligheten:)) Ja det blev verkligen bra. Du får parkera maken i myshörnan och servera honom något drickbart och en bra bok!t ex den du hade på hyllan;-)

Postat av: Ulrica

Annika: Oj,då ska man nog inte ha dom så Lisen får tag på dom, jag som tyckte att dom såg lite plastiga ut. Gissa vem vi träffade på parkeringen? Hon är släkt med dig och gillar nog också att handla på ikea :)

2009-03-01 @ 21:06:53
Postat av: Ulrika

Vi har också de där ljusstakarna! Och vad fint och mysigt det ser ut!! Den där lampskärmen på lampan som står vid trappan tycker jag var riktigt snygg och cool, var har du fått tag på den?

2009-03-01 @ 21:34:09
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag är nog rätt hundra på att det var Marika som var där för hon skulle dit :-)

2009-03-01 @ 21:41:17
Postat av: Carola m 7

Vad fint det blev:)

Oc innan jag glömmer det igen, skulle sagt det förra gången jag skrev - din dotter blev jättefin i håret!

Vi har soffor i samma serie som eran nya divan, eller vad kallas det? Divan låter tjusigt iaf:)

Jag älskar dem! Det är där du ska ligga och läsasista Twilight alltså:)?



Ha det gott, nu börjar Beck igen!

2009-03-01 @ 22:17:05
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: Botti

Men åh vad fint det blev!!! :D



Snygg hon blev i håret oxå, så vill jag oxå ha håret! :D



kram

/B

2009-03-02 @ 07:59:19
URL: http://bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Waaoo så snyggt det blev!!

kram

2009-03-02 @ 13:01:26
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0