Svenska prov

hade jag idag, VG+, skönt att det är gjort, kan inte påstå att jag varit allt för flitig de sista två veckorna men nu ska det bli ändring! Varje morgon efter frukost är det jag som plockar fram mina böcker och är flitig som en myra, ja iaf tills på fredag, för då ska jag av och handla lite godsaker till på lördag då jag fyller 35 år. Kan inte påstå att det känns som något att fira :( men oavsett om jag sitter och tjurar eller firar och är glad så blir jag 35 och det kommer jag inte ifrån. Igår försökte jag pigga upp mig med funderingar i stil med: Vad är bättre vid 35 än 25? Jag kom fram till att jag har ett större hus och två barn mer och så har jag flera gråa hårstrån också, och det sista var ju inget bra.
Kalas sparar jag tills Alexandras konfirmation och lördagen har jag planerat in att ÄTA smörgåstårta, ÄTA banantårta och ÄTA typ ostbricka och sen ska jag sitta i mitt rena, nystädade hus och titta på några roliga DVD-filmer(här kanske jag äter lite choklad också ;) med mina snälla, lydiga barn och min snälla man(som så klart ger mig massor av blommor och massor av kärlek ;). Ja, det låter som en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis! VG+ är ju ett gott betyg. :)

Och 35... det är väl ingen ålder heller? Jag blir 34 i år, men jag slutade ju fylla år då jag passerade 25 så egentligen blir jag 25 + 108 månader där i december och inte en dag äldre! Så det så! s

2009-03-03 @ 17:32:49
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: Carola m 7

Tycker att din planering inför födelsedagen låter perfekt:)

Och 35 är ingen ålder ju:)

Jag däremot får ha åldersnoja deluxe för snart är det slut på att fylla nåt som börjar på 3...det byts ut till att börja på....2 var det väl;)

Hu;)

2009-03-03 @ 20:50:42
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: TuvaLiten

Grattis till ditt VG+, det verkar ju gå bra med pluggandet!

Jaadu, 35...är du SÅ gammal :), en annan är ju rena ungdomen då som inte fyller 35 förrän till sommaren ;-)och till sommaren är det ju en hel evighet, visst? visst? (rusar ut i köket och eldar genast upp alla väggkalendrar)

Postat av: Botti

Grattis till vg+! Kul när det går så bra!



Och 35, är väl inget... säger jag som är 37 men tror att det är 27! hahaha

låter som en bra planering för lördagen!



/B

2009-03-04 @ 09:16:55
URL: http://bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: Lilla mamman

I`m back och fortsätter att slaviskt följa din blogg. Kram på dig:)

2009-03-05 @ 10:18:59
URL: http://lillajagbloggar.blogspot.com/
Postat av: Malin

Åh, det låter som en underbar födelsedag tycker jag!



Måste ju hålla med om att 35 inte är någon ålder, jag är ett helt år äldre ju :)

2009-03-05 @ 18:44:48
URL: http://pillris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0