Lisen dansar



till Bamses dunderhits så klart, jag tror att hon är lite hjärntvättad om jag ska
vara ärlig ;)  Något jag tycker är konstigt med barn är deras förmåga att lära
sig nya ord, så fort Lisen hör något, ska vi säga, mindre bra så sitter det som
gjutet.  Sveriges nya supergrupp som underhöll med Tingeling på melodifestivalen
har ju också gjort en trevlig sång där dom sjunger om farfars urin och det
har så klart Alicia lärt sig. Idag skulle hon "somna" mig (antagligen tyckte
hon att jag såg trött ut) i Angelicas säng och som nattsång sjung hon
då farfars urin för mig (fast jag tror inte att hon vet vad hon sjungde för något),
konstigt nog kände jag mig bara mer och mer klarvaken.




Annars har jag och Lisen varit ute mycket idag, vi kan ju inte sjunga hela tiden ;)



Och så har vi bakat chokladmuffins med idag, gott :)

Kommentarer
Postat av: TuvaLiten

Hurra hurra för 2-åringen idag :o)Hoppas det blir en fin dag och att födelsedagsbarnet får många paketer!

Kram från liten Tuva ;o)

Postat av: Nettan

s ja, de är lättlärda ibland. Så är hon ju så makalöst söt lilla Lisen. :)

2009-03-25 @ 16:06:42
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: Annika

Grattis på födelsedagen Alicia:-)

2009-03-25 @ 20:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0