Idag



har det varit en trevlig dag. Först var vi på kalas, roligt att träffa släkten och
en massa god mat. Som Angelica sa när jag frågade henne om hon hade
haft roligt: Jo, men det  var bara ett fel, det tog slut för snabbt :)

Annars har jag invigt mitt nya våffeljärn, det gick som en dans med ett
dubbelt, tyvärr gillade inte Lisen det, hon ville ha pannkakor istället.




Här är jag uppklädd till tänderna, redo för kalas...hmmm...ja, iaf påklädd
och ren och det är ju inte fy skam det heller :)




Har faktiskt gått ner ett helt kg :)  Ja, ska jag vara ärlig så gick jag upp två
över jul och det är ett av dom jag har gått ner då, men, men det går ju åt rätt
håll i allafall (här vill jag inte tänka på att det snart är påsk ;)
Iaf så hände det något dramatiskt efter andra våfflan, knappen flög väck
från mina byxor. Aj, Aj, inte bra men det kunde ju blivit värre av det, jag kunde
ju ställt till med en troschock på kalaset idag ;)

 

Kommentarer
Postat av: Anna B

Å, vad kul att få se en bild på dig! Vilken underbar tunika. Skrev en kommentar på inlägget om utmaningen, men det stod att något blev fel. Hoppas denna funkar bättre.

2009-03-29 @ 08:39:19
URL: http://mittoperfektaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0