Det är kärlek i luften....




i vår familj.....Anton har skaffat flickvän :)  Förra helgen bjöd han henne på konditori och tydligen blev det lyckat för idag var hon och hennes storasyster här. Systern är lika gammal som Alexandra så hon fick en ny kompis också. Jag har så klart tagit kort på dem men vill inte lägga ut bilder när jag inte frågat flickvän med familj om det går bra....men det är frestande det kan jag erkänna ;)  Länge leve kärleken! Hoppas jag...man vet ju aldrig i den åldern ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Då har du lagt undan alla russinpaket nu? ;-)

2009-03-22 @ 21:13:01
Postat av: Ulrica

Japp, här behövs inga russinpaket, nu är det bara äkta vara som gäller :)

Tjejen har sju syskon med så hon passar bra in i släkten eller hur?

2009-03-22 @ 21:31:19
Postat av: Amanda - Au pair i New Fairfield, CT

Fina barn och härlig blogg du har!

2009-03-23 @ 01:49:59
URL: http://amandabjarnelind.blogg.se/
Postat av: TuvaLiten

Åh vad mysig! Lite kärlek är aldrig fel ;o)



När jag var och handlade sist och kom till "bakhyllan" och skulle hämta kakao, kunde jag inte låta bli att ta en närmre titt på russinpaketen, undra om nån såg mig där jag stod i min ensamhet och flinade för mig själv, hihi :o)

Postat av: botti

Men vad härligt!!! Kärlek... mmm...

2009-03-23 @ 10:02:21
URL: http://bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: Anna B

Gulligt. Undrar när det händer här. Inte förrän sönerna har egna rum antagligen ;)

2009-03-24 @ 08:27:29
URL: http://mittoperfektaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0