Från mat till pencillin...



På lördagen var det ju vår tur att stå för maten så jag gjorde lite allt möjligt, det här
är en enkel och jättegod smörgåstårta med tonfisk som jag blev bjuden på hos min
kusin :) Nu kollade jag inte receptet utan gjorde den ur minnet som inte är speciellt
bra men, tja den blev ju god iaf :)




Jag älskar köttbullar, fast de färdigköpta suger ;)



Korvlåda :)



Mmmm, jordgubbar, fast mina egna är inte mogna ännu :)



Jordgubbstårta :)



Ingen avancerad dukning precis men blommorna var iaf fina.



Plockade av Alexandra :)



Gjorde milkshake ikväll, gott :)



och Anton har köpt ett halsband till Jasmine, hon fyller snart år, det är ett  hjärta
och så ett litet A som i Anton, gulligt :)



Idag var vi hos tandläkaren och Angelica drog ut två tänder, hon skulle egentligen
bara dragit ut en men så var det något extraerbjudande två till priset av en ;) så då
passade vi på :) Nej, usch det var inte vidare roligt men nu är det gjort iaf. Och ikväll
färdade hon pencillinkuren också så det är med klart. Gissar på att hon kan ha lite
svårt att äta några dagar, det blev ju ett rätt stort tomrum efter två tänder :( Imorgon
ska hon få en present iaf och jag gissar på att tandfen kommer inatt också.

Kommentarer
Postat av: TuvaLiten

Mäh, du kan väl inte lägga upp massa bilder på god mat, fattar du hur hungrig jag blev nu!! Å vem ska rulla köttbullar åt mig så här framåt kvällen? Va va va?..grr...(fortsätter tugga torra frallor med gråten i halsen) ;O)



Hur gick det förresten med husbilssamtalet? Fick du tag på dem tillslut?

Postat av: Ulrica

Nej men stackars dig :( Nästa gång ni ska av med husbilen får ni köra inom så jag ska mata dig med köttbullar ;)Nej, fattar inte var de är någonstans, på husbilssemester kanske? :)

2009-06-25 @ 22:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0