Bättre sent än aldrig :)



Hade ju en massa bilder sen mors dag så idag när det blev lite tid över så passar
jag på och lägger ut dem. Vi firade nere hos mina föräldrar och mamma bjöd på middag.



Hon hade också provat ett nytt recept, kassler med ananas, tomat, grädd o ostsås.
Gott :)



Av oss fick hon gula rosor.



Lisen sprang omkring lite på baksidan.



Och Anton körde moped.



Jag fick ett fint nattlinne av barnen.



Stackars Angelica har haft en dålig tand med hål i hur länge som helst. Jag har frågat
tandläkaren var gång om de inte skulle göra något vid den men eftersom Angelica är
jätterädd för tandläkaren så har de bara skjutit på det och idag svullnade det så klart
upp vid tanden och vi fick en akut tid så nu äter hon pencillin :( Och sen ska tanden ut.
Tycker att det är så dåligt att de inte gjorde vid den innan så att hon åtminstone sluppit
ta pencillin, tanden åker ju ut i vilket fall som helst.




Av Angelica fick jag godis och ett fint kort...



sött, va?

Kommentarer
Postat av: supermom

Mmmm... så gott det ser ut! Verkar som ni hade en alldeles utmärkt dag...

2009-06-18 @ 20:36:34
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Anonym

En sån närbild har jag inte sett på Angelica tidigare, hon är väldigt söt! Stackarn med tanden, och vilket skit-tandläkare!

2009-06-18 @ 21:49:56
Postat av: siv

Fina bilder =)

Fin midsommar önskar jag också!

2009-06-19 @ 08:23:12
URL: http://jagsiv.bloggagratis.se
Postat av: Botti

Gott det ser ut med maten!



Stackars A! Hoppas hennes tand mår bättre idag!



/B

2009-06-19 @ 08:29:22
URL: http://bottimedmera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0