Oj, vad jag har varit dålig...



på att blogga! Men det är så det ska vara på sommaren, man är ute i naturen och
verkligen tar vara på sommaren eller så har man bara fastnat i FarmVille om man
ska vara riktigt ärlig ;) Alexandra har haft besök av Alex i några dagar, naturligtvis
tog vi bilder så här kommer en fin bild på dem tillsammans :) Alex, du är jätterar och
vi gillar dig allihop :)



Efter att vi hade kört Alex till tåget så var vi i skogen och plockade blåbär.
Inte så jättekul att få möte kanske på den här vägen, den är i smalaste laget :)



Men jag som gillar skog trivdes hur bra som helst.



Vi fick ihop nästan 4 liter blåbär på under en timmes plockade så vi var ändå
nöjda. Oturligt nog så missade jag att Lisen behövde kissa så det skedde en
liten olycka om man säger så ;) Eftersom vi inte hade ombyte med till henne
så var det bara att köra hem istället.



Det tog på krafterna att plocka bär så hon somnade när vi körde hem. Idag
var vi där igen och fick ihop lika mycket, sen tröttnade Lisen på all skog och
började gråta så då körde vi hem :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var roligt att få komma till er:) Ni var också jätte trevliga och snälla:) Jag gillar er också! Såg bra ut med blåbären :)

2009-07-12 @ 19:41:17
Postat av: Anna B

Mysigt. Är man så där liten går det väl bra att mötas ;)

2009-07-12 @ 21:38:35
URL: http://mittoperfektaliv.blogspot.com/
Postat av: Annika

Sno inte alla våra blåbär;-)

2009-07-13 @ 16:59:14
Postat av: TuvaLiten

Jag har oxå hamnat i en rejäl bloggsvacka, men det vänder väl framåt hösten/vintern när kvällarna bli mörka och symaskinen får komma fram igen ;O) Gott med blåbär! Är dock inte så särskilt sugen på att plocka själv, så såvida det inte kommer nån vänlig själ och lassar av ett ton av de smarriga bären utanför min trapp, lär jag nog bli utan ;O)

Postat av: malin

Åh, vad hräligt med blåbär!

vad flitiga ni varit som plcokat 2 dagar i rad!



Undrar om vi har fått några blåbär ännu?

Borde jag väl veta som jobbar mitt i skogen....



Kanske dax att undersöka den saken snart!

Blåbär är så gott!

2009-07-15 @ 19:18:09
URL: http://pillris.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Man HALLÅÅÅÅ där, var har du blivit av? Har du köpt den där husbilen ändå och kört iväg?? Här tittar man troget på din blogg varje dag, men nähä... ;)

2009-07-21 @ 10:38:57
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Nettan

va söta de är tillsammans. :)



Lilltösen är ju bara hur söt som helst hon också. :)

2009-07-28 @ 10:26:24
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0