Härom dagen..



skulle vi köra av och se om bebin (Lisens alltså)  kunde hitta en ny barnvagn,
den är lite risig som den åker omkring i nu ;)



Angelica o Alicia



Alexandra



Kan vara skönt att röra på sig efter att suttit i en varm bil.



Vrålåket ;)



Efter några timmars spring i affärer så var det gott med lite fika :)



Här kan man tala om berg och djupa dalar....



och så fortsatte vi till en affär till, fast Lisen blev utan barnvagn :(  På Biltema
så var de slut, kostade bara 300kr om jag inte minns fel, och på nästa ställe så
låg den på över 700kr, vilket kändes i mesta laget så bebin får fortsätta åka
kundvagn ett tag till ;)



Där köpte vi munkar och annat gott så vi var ju bara tvungna att stanna och
fika en gång till...



på en jättefin rastplats med underbar utsikt :)



Mina sötnosar :)



Efter en lyckad dag var det skönt att komma hem och sitta på sin altan, gärna
med ett stort choklad i handen ;)

Kommentarer
Postat av: Anna B

GRATTIS på namnsdagen :)

Jag var härinne och kommenterade detta inlägg igår, men det verkar inte ha blivt något (det blev nåt konstigt, så jag misstänkte det. Är ofta så på de här sidorna, undrar varför? Hoppas detta funkar i alla fall. Kul att få se så många fina bilder på söta barnen!

2009-07-04 @ 11:23:29
URL: http://mittoperfektaliv.blogspot.com
Postat av: TÖSAÖS - Malin

Härliga sommarbilder ni tagit!!!!

Postat av: Nettan

vilka härliga bilder!

2009-07-06 @ 10:18:31
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0