Lite nya kläder



närmare bestämt, 10 tunikor/klänningar, 4 leggings, 1 par byxor, myskläder/
pyjamas, lite annat smått och gott och så att ingen tror att jag bara tänker på
mig själv ;), en t-shirt till mannen, blev det idag. Beställde från Cellbes, rea
så klart, och allt passade, men vad är det dom säger, allt klär en skönhet,
var det väl ? Eller kan det bero på att jag tog rätt stora storlekar ? Hmm, tål
att funderas på ;).

Lisen fortsätter att imponera, efter middagen sa hon tack för maten när hon
gick iväg, ja ska jag vara riktigt ärlig så sa hon mata om maten men vi förstod
vad hon menade.  Fast jag är inte riktigt på det klara över vilken mat hon menade
för middagen hoppar hon nästan alltid över, jag har försökt mata henne utan
resultat och sista tiden har jag bara lagt upp lite på hennes tallrik och hon
stoppar i munnen, tuggar lite och sen spottas det ut, enda gången hon sväljer
är när jag har bakat pizza. Jag försöker att inte göra någon stor affär över
det, någon gång lossar det väl och till dess får hon äta gröt efteråt istället.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men vad mycket kläder!! Vad kul, nu får du posera i vartenda plagg, be Sanna fotografera modeshowen och lägga upp det på bloggen! :) Artig lite Lis du har, struntsamma om hon inte äter maten hon tackar för! ;)

2009-01-12 @ 21:12:14
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Själv skickade jag efter från Laredoute men nästan ingenting passade, suck... Men då vet jag varför - allting passar endast en skönhet, hahaha!

2009-01-12 @ 21:13:59
URL: http://noreasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0