Kanelbullar



13:00 Mannen och Anton har kommit hem och vi fikar och äter mackor.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ser goda ut :-)

2009-01-31 @ 15:01:54
Postat av: Ulrica

Där var du! Jag saknade dig så ikväll hade jag tänkt höra om du var här något och hälsade på. Allt bra?

2009-01-31 @ 16:22:15
Postat av: Annika

Jodå jag kikar in varje dag men om kvällarna blir det ofta bara en snabbis. Allt är bra nu, Tilda var ju sjuk en hel vecka och sen blev Tommy sjuk i söndags, Victor har varit hemma två dagar från skolan denna veckan. Men för tillfället är alla friska och krya (så länge det nu varar). Igår var jag på vårdcentralen och fick hem en blodtrycksmätare som ska kolla mitt blodtryck ett helt dygn. Vi hade hälsokontroll på jobbet och då låg det på 170/110, inte bra alls. Så i natt har det inte blivit mycket sovet eftersom den pumpade upp sig minst en gång i timmen, på dagen varje kvart.

2009-01-31 @ 17:44:48
Postat av: Ulrica

Var var snabbisen, på min blogg eller hemma ;)Usch, det är så trist på vintern med alla sjukdomar, hoppas att ni får vara krya nu! Stackars dig, mår du dåligt av blodtrycket också?

2009-01-31 @ 17:49:48
Postat av: Annika

På din blogg naturligtvis;-)

Nej jag märker ju inte av det men det är ju inte bra att gå med det, kan ju bli massa obehagligheter.

2009-01-31 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0