Igår var vi i kyrkan



Alexandra var ljusbärare, så jag, mamma och syster var där. Det var så fint så
jag var bara tvungen att ta en bild, lite snett blev det men inget att göra åt ;).
Annars började det nya året lite oroligt, Angelica har inte varit riktigt i form, hennes
hosta har kommit tillbaks, hon har blivit konstig i halsen, haft lite svårt för att andas
och mått lite underligt. Ingen av oss är förkylda och så är det den där astmahostan
eller vad man ska kalla den, den låter iaf på ett visst sätt. Vi har funderat på vad det
kunde vara och igår kväll när jag sa godnatt till henne, hon låg nästan hela eftermiddagen,
så fick jag syn på TV- bänken som vi fick till när vi köpte TV:n, jag var ju inte med men
kom ihåg att mannen sa att dom som vi köpte den av hade många katter och vi hade
bara torkat av överdelen o så in i hennes rum med den. Bänken åkte ut direkt och idag
är hon frisk igen, ska torka facken noga och dammsuga hjulen på den och hjälper
inte det så får vi kasta den. Jag försöker alltid ligga ett steg före, är det kalas så ringer jag
t. ex alltid o frågar om djur men man missar jämt o ständigt ändå känns det som, som nu
innan jul när vi tog väck madrasserna i vår säng och Anton var i rummet, han blev dålig
direkt. Det är verkligen ledsamt ibland med alla allergier o all oron. Suck.

Kommentarer
Postat av: sivan

Jag skulle ju hjälpa dig med att få in youtube! Du klickar (blogg.se)på nytt inlägg + på att du vill infoga html och då kommer det upp en ruta där du klistrar in koden som finns på youtube under raden "bädda in" (högerklicka, markera allt, kopiera) sedan klickar du på uppdatrera så ligger det i ett inlägg på blogg.se

Fast nu har JAG fått nåt som gör att jag inte får in youtube på blogg.se

Har en nyrepad dator men det är inte nyaste windows så då är det väl det! ALLTID är det nåt STRUL! I bland vill jag börja med an annan hobby...knyppla t.e.x

2009-01-02 @ 12:13:03
URL: http://eirenes.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Oj är hon så känslig, stackars Anglica. Men vad bra att ni hittade orsaken denna gången till att hon mådde dåligt. Och hoppas hon kan använda tvbänken igen för hon såg ju så nöjd ut på bilden när hon fått tvn!

2009-01-02 @ 12:13:28
URL: http://noreasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0