Gäsp

Idag har det däremot inte varit någon större fart på mig, inget skolarbete, Lisen vaknade och grät så fort jag reste mig från sängen, meningen är att jag ska hålla på med det när hon sover middag men idag ville hon absolut inte ligga ensam. Just nu väntar jag på varmvatten så att jag kan diska, det är så på 2000-talet ,men man får ju vara glad att man slipper bära in vattnet, det räcker med veden ;). Tvätta kan jag inte heller för tvättmedlet är slut men det gör inte heller så mycket för jag har tvättat så det hänger tvätt överallt . Något mer att klaga på? Jo, har känt mig lite trött och haft huvudvärk när jag tänker efter. Ska dricka ett par stora koppar kaffe ikväll så kanske det blir en hemska fart på mig :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0