Dagens outfit



I vår familj är vi väldigt mode medvetna ;).  Här tar vi inte på oss vad som helst,
nej, snyggt ska det vara och allt ska matcha. T.o.m Lisen förstår hur viktigt det
är att se bra ut, kolla här, kläderna matchar trehjulingen perfekt!

Idag känner jag mig lite trött och har ont i huvudet, kan bero på att jag börjat
dricka kaffe under julledigheten och nästan bara kaffe är väl inte så jättebra
får väl lägga till några glas vatten med så det jämnar ut sig, annars kan det
bero på att jag sov max 2 timmar i natt och NEJ , det har inget att göra med
gårdagens inlägg ;) utan Lisen har varit så orolig och vaknat hela tiden, idag
såg jag orsaken, hon har inte mindre än 6 tänder på gång och då kan man ju
förstå att hon är ledsen.

Kommentarer
Postat av: susanne

Tack för tipset, det gick.

2009-01-07 @ 19:33:21
URL: http://hemmamammansliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0