Inget vidare intressant

Nu har jag tittat på familjen annorlunda på tv:n. Jag hoppas verkligen att familjerna har diskmaskin annars har dom att göra ;) Men det var roligt att titta på, hmmm, och ibland känns det som man knappt hinner med 4 men nu förstår jag ju att det är inget att gnälla över. T.ex om man behöver gå på toan, här kan det ju max vara 5 före, tänk om det varit 10! Gissar på att man hade varit kroniskt förstoppad, typ :)

Alicia har lärt sig någon nytt, hon kallar Sanna för Nannapanna gulligt,va? Däremot är Sanna lite deppig, hon undrar: Finns det ingen som tycker att mitt rum blev fint? Någon kan väl vara gullig och ge henne en snäll kommentar :)

Anton har blivit sjuk igen, förkyld och jag vet inte om han har lite feber också, då var han frisk i ungefär 2 dagar, just nu försöker jag få honom att stanna uppe på sitt rum, Lisen har precis blivit lite bättre och kanske hon kan slippa en ny omgång med detsamma men baciller har ju en tendens att föröka sig så ...

Jag har eldat hela dagen men tycker ändå att jag fryser, tror att det är dags att stoppa in i pannan igen. Nu ska Alicia äta gröt, idag sov hon middag, hon är ju inte riktigt i form ännu, nackdelen är ju att nu kommer hon inte att lägga sig före kl 11, det är rätt skönt att få lite tid för sig själv på kvällen men så lär det inte bli ikväll.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, man blir lite impad av de som har så många barn, jag tycker det är fullt upp med 4 jag också.

Men härligt samtidigt med så många att krama. :)

2009-02-03 @ 11:20:07
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0