Lyckat prov men mindre lyckad natt

Igår förmiddag var jag och gjorde ett prov, det gick bra jag fick vg. Däremot ska jag av på måndag och göra ett matteprov och det lär inte bli vg, tyvärr, hoppas på g annars kanske man får göra om det, jag vet inte riktigt hur det går till där. Dagen var bra, mannen var ledig så vi var många hemma, vilket kan behövas just nu, gissar på att Lisen har en släng av trotsåldern, hon är så arg och det lilla ansiktet är såå rött och skriken har ekat mellan väggarna, men däremellan är hon lika söt som vanligt. I natt vaknade hon och var arg då också, vid 2 tiden fick jag tillfälle att se en hel film som tog slut runt 4 tiden och vi som skulle kört och shoppat idag vi sov hur gått som helst nu på morgonen. Angelica ska på barnkalas redan kl 1 så vi hade fått småstressat ändå, även om vi hade vaknat tidigare, nåja, nu har jag någon dag till på mig att fundera angående tapeterna :) 


Kommentarer
Postat av: ninni

Åh, ja man minns de där nätterna då man satt uppe någon timme och försökte staga upp ögonlocken då man hade småfolk i huset. Nu sover de oftast och alltid längre än oss föräldrar... tiden rusar!

Ha en finfin helg!

2009-02-07 @ 14:06:13
URL: http://ninnih.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Grattis till VG på provet! Så du gillar också den röda tapeten, köp den då! Den är ju fin! Den andra är fin den med så jag förstår att du velar. Men jag tycker den är lite mer sådär sober och snygg, den röda är varm och välkomnande!

2009-02-07 @ 16:43:32
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Gtattis till VG på provet!

Jag kommer i håg känslan, när man pluggar och det går tungt, men man faktiskt lyckas och får bra betyg.

Härligt! En enorm tillfredställelse som jag faktiskt saknar.

Vad pluggar du?

2009-02-07 @ 19:02:02
URL: http://pillris.blogg.se/
Postat av: TuvaLiten

Grattis till det finfina resultatet på provet! Är impad av dig som börjat plugga, vad läser du? Kanske man skulle ta och plocka fram läshuvudet igen, men några VG skulle det nog inte bli här, tycker man har fullt sjå att hänga med på storsonens läxor ibland;-)



Har du sett tapeterna live? Jag tyckte att vissa som sett lite halvtrista ut på hemsidan, visade sig vara riktigt fina, och den som jag tänkt ha från början var inte alls så fin när man såg den på riktigt. Dessutom tror jag det fanns fler tapeter i butik än på nätet. Hoppas du hittar det du/ni vill ha, det är inte lätt...



Gäsp, dax att plocka fram slippapper o spackel, det tråkigaste med att tapetsera om:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0