Hittade en utmaning :)


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

...högst upp på kinderna. Ansiktet var diamantformat...ur en bok av Nora Roberts
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En otapetserad vägg

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Ett, faktiskt, jätteintressant program om en som byggde ett hus helt i trä. Såå fint!
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Över 11 (23)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Inget. Det är helt tyst.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Var på sjukhuset ang. Angelicas eksem

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?

Min blogglista

8. Vad har du på dig?

Svarta byxor och en grön/vit randig tröja

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Inget jag kan komma på, men härom natten drömde jag något skumt, Ulrika, du får tolka ;)

10. När skrattade du senast?

Minns inte åt vad men jag brukar skratta varje dag så det var nog inte så många timmar sen :)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Inget. Se bilder längre ner.

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Nej, allt är helt normalt ;)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Kul!:-)

14. Vilken var den senaste film du såg?
En vampyr i Brooklyn (tror jag den hette) Lisen ville inte sova just den natten.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

En ny Chrysler grand voyager eller varför inte två? Bygga vidare på huset. Trygga barnens framtid ekonomiskt.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag har blivit rädd för spindlar på senare år. Vi har krypgrund på huset och en sommar när vi drog om värmeledningar där  så fick jag tillbringa mycket tid där, ensam ibland, bara jag och spindlarna.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Då skulle jag önska att alla människor var goda. Vilket hade inneburit slut på krig, mord, misshandel och allt annat otäckt.
18. Tycker du om att dansa?

Bara i köket ;) 

19. George Bush?

Här skäms jag, men jag är helt ointresserad av all politik.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Oj, det finns så jättemånga fina namn. Jag väljer nog dom namn som mina barn har.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Såg ett jättefint ställe i Norge (på tv) med fjäll i bakgrunden, grönt gräs och en sjö och för första gången kunde jag tänka mig att bo någon annanstans än där jag bor idag. Blir jag nu multimiljonär kan jag ju skaffa en sommarstuga där ;) 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Det vill jag nog inte börja fundera på ännu.

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Den som själv vill!


Hittade denna hos:
http://mitthemmaliv.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0