Kurser för män!

Kurser  för män 2009


Folkhögskolan fristående kurser för män HT- 09    

Kurs  1 
Hur man fyller på ispåsar  
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder. 
950:-

 


Kurs 2  
WC-papper. Är det sant att  toalettpappret växer ifrån pappershållaren? 
Diskussionsgrupp  
1500:-

 


Kurs 3  
Är det möjligt att lyfta  upp toalettringen innan urinering? 
Och hur lägga ner den igen efter  urinering? 
Mycket praktiska övningar  
2000:-

 


Kurs 4  
Efter middagen: Flyger de  smutsiga tallrikarna själva till diskhon? 
Lösningar och exempel på  videoband. 
2500:-

 


Kurs 5  
Lär dig att hitta saker,  börja med att ställa de på de rätta platserna 
istället för att gapa och  vända hela lägenheten upp och ner. 
Öppet forum 
1900:-

 


Kurs 6  
Att ge blommor till din  älskade skadar inte din hälsa 
Bilder och ljudband 
4000:- begränsade  platser!!

 


Kurs 7  
Våga fråga efter vägen när  du inte hittar 
Berättelser ur verkliga livet. 
1500:-

 


Kurs 8  
Är det genetiskt möjligt  att hålla tyst när frun kör bilen? 
Körsimulator  
7500:- obegränsat  antal.

 


Kurs 9  
Lär dig skillnaden på fru  och mamma 
Rollspel 
1900:-

 


Kurs 10  
Hur man lär sig att älska  shopping? 
Andningsteknik, meditation samt mental träning.  
500:-  Alla anmälningar är  bindande
obegränsat antal.


Har fått detta av min kusin, ska jag vara ärlig finns det MYCKET som stämmer :)


Kommentarer
Postat av: TuvaLiten

Haha, men du hade glömt kurs 11: Vad är egentligen den lilla lappen som kallas beskrivning till för? Har den ett annat syfte än dekoration? (kursen hålls i Ikeas källare, medtag egen tejp)

Postat av: TuvaLiten

Måste bara berätta, igår satt mannen vid datorn en stund medans jag gick och muttrade i köket om kalla golv, trasig spis och var allmänt gnällig. Vårt hus är inte bara gammalt, stort o fint utan har sina brister och i vinter har jag mer än en gång pratat om att flytta in till stan igen. Rätt som det är kommer maken glatt galopperandes ut i köket och upplyser mig om att jag kan sluta gnälla nu, för han vet minsann en tjej som heter Ulrica som är avundssjuk på vårt hus, och på vårt gamla ras till husbil, och om hon dessutom får veta att mannen har en PLASTBÅT så är risken stor att jag blir utbytt som fru här i huset;-) Så nu är det väl lika bra att jag håller tyst med mitt gnäll, eller låser min blogg för maken, hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0