Jag, en bullmamma :)



Bullmamman

(38% av alla som gjort testet) Du ska ha en stor familj. Ju större desto bättre, kan vi säga att ditt motto är. Du gillar när det är tjo och stim, du störs inte av höga röster och skrik och du trivs bäst när du sitter nedmyst i en stor grop med människor du tycker om. Du är en generös, kärleksfull person som inte har några problem att dela med dig. Grattis till din framtid som bullmamma!

Hittade den här inne hos hemmamammans liv och var så klart tvungen att göra testet :D
Det var det jag visste, nu fattas det bara 6 stycken till!!!!
Den stora och svåra frågan är bara, hur får jag mannen att inse det??
Alla tips mottages tacksamt ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja då är det bara att sätta igång då ;-) Jag har fått 12 nya bebisar i natt förresten.

2009-02-28 @ 19:32:19
Postat av: Ulrica

Då är det bara att gratulera :) Har Tommy superspe...ja, du fattar nog ;) Nej, allvarligt talat, ska jag gissa på småfiskar?

2009-02-28 @ 19:47:46
Postat av: Annika

Ja du vet hon som fick åttlingar i usa, hon ligger allt i lä....

Nej du har så rätt det var små minifiskar. Så det var ett bra köp, tror den kostade 29:- så fick man tolv på köpet :-)

2009-02-28 @ 21:44:10
Postat av: Ulrica

Du kanske skulle börja med att avla på småfiskar? Tänk vilket fynd ändå, du köpte en och fick 13 :) tala om bra affär :) Vem var bäst ikväll då på melodifestivalen?

2009-02-28 @ 22:00:24
Postat av: Annika

Ja det var en bra affär:-) Ja man kanske blir rik på det, de ynglar ju var 30:e dag så det kan bli en del. Har ju flera olika sorter som är levande födare.

Ikväll tyckte jag Agnes och Sarah Dawn Finer var bäst. Du då, fick du se nån melodifestival ikväll?

Idag spelade Victor innebandy, de slog Olofström med 7-6 och Älmhult med 4-3.

2009-02-28 @ 22:26:15
Postat av: Ulrica

Nej, lite synd för jag tycker att det är så bra, är det en omgång till nästa helg? För då har vi tid att titta. Vad duktig Victor är!

2009-02-28 @ 22:42:34
Postat av: Annika

Ja nästa vecka är väl Andra chansen.

Victor gjorde det avgörande målet mot Älmhult med 5 sekunder kvar av matchen.

2009-03-01 @ 08:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0