Idag har jag känt mig så kärleksfull



visst är det konstigt igentligen, dagarna kan vara likadana men ändå kan en liten känsla avgöra om det blir en bra eller dålig dag. Morgonen började med halsvärk och frossa men redan efter någon timme mådde jag mycket bättre, Anton är också piggare, däremot blev Alicia jättetäppt igen så vi får väl se hur natten blir, men just nu sover hon. Lite synd att hon vaknar minst en gång i timmen och när man somnat om henne ett par gånger så slutar det alltid med att man också somnar, förstår inte riktigt varför hon sover så oroligt om kvällarna, när hon sover middag kan hon sova både två och tre timmar utan att vakna. Idag har hon kommit på något nytt, hon ställer sig längst ut på sängkanten och ropar på mig och när hon ser mig i dörröppningen, ja då bara ramlar hon rakt ut i luften och jag ska alltså ta henne innan hon trillar i golvet, jag har hunnit fram var gång men vilka idéer dom kan hitta på, försöker förklara för henne att hon kan slå sig men NEJ säger hon och bara skrattar. Utan blöja har hon med varit hela kvällen, hon har ju gått på toan snart ett halvår men kissandet har jag inte orkat ta tag i, det är ju rätt bekvämt med blöja men som sagt i kväll ville hon ha trosor, vi var på toa några gånger men precis innan hon skulle lägga sig sa hon, blött och ja, det var det verkligen ;) Men hon är duktig och arg har hon också varit nu i några dagar..morrr...men det går väl över och vem vet hon kanske inte är riktigt i form heller här bland alla baciller ;)

Hade ett gulligt telefonsamtal med mannen med och då blev jag extra kärleksfull ;) han är bara såå söt och mina barn är med såå söta och det är så mysigt med februarimörkret ute och alla fina lampor inne och snart ska jag få nya tapeter och det blir vår och jag har hur många bra idéer som helst och kanske jag skulle lägga av för i kväll?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken härlig sinnesstämning! Låter som om du har översvallande vårkänslor redan nu! :)

2009-02-05 @ 08:38:19
URL: http://noreasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0