Matteprov...

Ja, matteprovet...jag hade två fel så det blev ju godkänt iaf. Jag vet faktiskt inte om de bara blev g eller vg, jag ska ju ha ett prov till innan sommaren så då kan jag ju passa på och fråga, men antagligen blev det g. Igår tillbringade jag mycket tid i jordgubbslandet, ligger efter sen förra året då intresset var typ noll. Mannen köpte fel blöjor häromdagen, Lisen använder ju up&go och nu råkade han ta vanliga. Lisen var inte nöjd men vi hoppas att hon kommer över besvikelsen. Nu blev hon besviken på mig också, jag ska passa ungen säger hon...gissa vem som är ungen :) Ja, då är det väl bäst att lyda. Annars luktar det så gott här just nu, har precis provat på och baka brytbröd...bild kommer :)

Kommentarer
Postat av: supermom

Du verkar ju duktig på matte, du får säkert vg! Det håller vi tummarna för i alla fall...



Mmmm.... inte marabou... utan brytbröd! Vill också ha!

2009-04-22 @ 13:22:23
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Malin (Tösaös)

Vi har vanliga blöjor...men tänkte att det kanske kunde vara på sin plats att snart konvertera över till up&go. :-D Ida har en riktig smalis-midja så de vanliga har suttit så himla bra på henne då man själv kan reglera midjestl....men jag är bra sugen på att testa up&go nu...det kanske är en höjdare!

Postat av: Nettan

Tror inte du bara får G för två fel, tror nog mer på VG isåfall. Kan säga att jag brukade ha fler fel än så och fick G för det så jag tycker du kan känna dig stolt som attan som bara fick 2 fel. :)

2009-04-25 @ 11:38:20
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: supermom

Hoppas ni har det bra i vårsolen!

2009-04-25 @ 13:20:34
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Annika

Har Sanna lagt beslag på datorn för gott? ;-) Inga inlägg på flera dagar :-o

2009-04-25 @ 14:40:55
Postat av: supermom

Hihi! Det är utsikten från min balkong... jag bor högt upp i ett höghus, tittar jag ner från balkongen och rätt ner på gården får jag svindel, men tittar jag ut på husen som ligger ganska högt ser det mer ut som om jag bor på kanske 3:e våningen.

2009-04-25 @ 20:06:18
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0