Spännande, spännande....



Här är en bild från i söndags när vi var ute och gick.  Igår var mannen o jag
i jordgubbslandet igen och fortsatte gräva o så körde vi av lite ris som låg
nere vid vägen. Lisen hjälpte till och bar små grenar, jättegulligt :) Ja, o så
gjorde jag ju prov också, det gick inte så jättebra 34 av 44 så det blev bara
G.



Annars har vi hållit på med veden idag och så har jag beställt matjord.

Mannen o Lisen har sått salladsfrön idag i pallkragen, ska bli intressant
och se om det blir något. Det är tredje året vi försöker med sallad, första
året blev det sallad i mängder och massor av sniglar ;) så förra året flyttade
vi upp det till huset, eftersom vi fick så mycket sallad året innan bestämde
vi att så en rad i veckan, man hinner ju inte äta allt annars. Fast där var det
så dåligt med sol så det blev knappt något alls, så nu ska vi se vad som
händer iår.....den spännande fortsättningen kommer...HÅLL UT!!!




Kommentarer
Postat av: Malin (Tösaös)

Härliga vårbilder!!!

2009-04-28 @ 22:02:07
Postat av: supermom

Goddagens! Hur har ni det i det vackra vädret? Hur går det med trädgårdsarbetet?

2009-05-01 @ 10:14:48
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Maria Zimmer

Bara o bara, ett G e väl jättebra! Jag tycker du e jätteduktig!

kram!

2009-05-01 @ 16:04:42
URL: http://honeymonster1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0