Härom dagen



satt Angelica och Alicia och målade teckningar. Angelica målar alltid prinsessor
och Lisen ja, hon målar lite allt möjligt :) Plötsligt skrek Angelica till, hon hade då
fått lite hjälp med sin teckning om man säger så ;)  Naturligtvis så bestämde hon
sig för att hämnas och målade några streck på Lisens teckning också. Lisen
blev helt förtvivlad, hennes teckning som hon hade målat så noga och lagt ner
sådan tid på och nu var den helt förstörd. Efter mycket användning av suddigummit
så lyckades vi, tack och lov, återställa konstverket som det var från början.




Renliga som vi är så städade ? och rengjorde vi kyl och svalen förra veckan.
Vår hjälpsamma vän var så klart också inblandad och plockade till sig allt
hon tyckte var av intresse. Mina nej, nej, NEJ möttes bara av: Bebin ha! Tack
så mycket! Till sist fick hon ett paket makaroner och leka med, jag trodde att
det bara var några små ensamma stackare kvar på botten men när alla låg
på golvet så insåg jag att det var MÅNGA makaroner. De har iaf kommit väl
till användning, hon har lagat mycket makaroner här och så har jag kastat
de efter hand som de gått sönder. I dagsläget finns det nog bara några få
kvar. Skönt tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Malin (Tösaös)

Fin teckning!!! Och härlig med en liten hjälpreda i köket!!! :-) // Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0