God morgon =)

 Spännande, va? Lite som julafton, man klämmer och trycker på paketen och undrar vad som finns i....och så ligger det ett par strumpor i bara och ja, lite besviken kanske man blir...
Någon som hade några misstankar om vad han hittat på? Berätta gärna, hihi...








Minns ni min nya, RENA schäslong? För att den ska hålla sig snygg ett tag så råder det godis/mat förbud i den och vad gör då min man? Jo, han kommer raka vägen in från skog och mark och....UTAN ATT BYTA KLÄDER... lägger sig i den! Det är så att man kan få mjäll! Håller ni inte med om att han ska straffas?
Tack för alla kommentarer, jag bara ÄLSKAR att få kommentarer så det blev ju en rolig kväll  =)


Kommentarer
Postat av: Annika

Men det var ju mat och godisförbud, inte smutsiga-kläder-förbud ;-)

2009-04-02 @ 09:53:40
Postat av: Ulrica

Nu ska du inte hålla med honom =) Jag tycker att han ska straffas =)

2009-04-02 @ 10:12:45
Postat av: TuvaLiten

Jag tror bestämt att det officiella straffet för nedsmutsning av schäslong är: paragraf23, rullning i sirap och sedan nitton timmar i närmsta myrstack! eller eventuellt paragraf98, tvättstraff- den skyldige är härmed beordrad att för all framtid ansvara över övrig familjs tvätt, skulle något plagg försvinna, missfärgas eller gud förbjude, krympas, se paragraf23.

Postat av: botti

hahaha Klart han ska straffas!!!!

2009-04-02 @ 21:42:28
URL: http://bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: Carola m 7

Vilken tur att du valde en med tvättbar klädsel:)

Och tänkte till i förväg och tog en smutsbeige färg:D

(jag har två soffor i den färgen)

Men ändå, ett lagom straff måste han ju få, kanske vårstäda hela huset??

:)

2009-04-02 @ 23:33:04
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0