Åh, vad jag är trött

sen klockan åtta i morse så har jag: städat hela huset, vattnat blommorna (de var värst ;), dammsugit, tvättat, fixat middag (potatis, gräddsås o hemma gjorda köttbullar) och nu har jag klyvt ved :) Mannen är inte hemma så det är liksom menat som en överraskning till honom, alltså vedklyvningen ;) Så mycket ved som jag klyvt så finns det ingen chans i världen att han kommer att missa det, fast reaktionen är jag lite osäker på. Antagligen kommer han att tycka att jag är jätteduktig eller kommer jag att få skäll för att jag har använt hans "farliga" vedklyv. Snäll som  jag är slipper ni se en bild på mig, in action =) Men om jag säger svettig kvinna i täckjacka, håret i en knut och täckt av sågspån så kan ni ju använda er fantasi =) 

Kommentarer
Postat av: Maria Zimmer

Åhh Va duktig du har varit!!

Jag känner mej genast väldigt lat, jag som bara sorterat tvätt idag. Orkar inte ens laga nån "riktig" mat idag, får bli stinas kyckling o ris..

Hoppas ni får njuta av det fina vädret :-)

kram!

2009-04-13 @ 14:38:43
URL: http://honeymonster1979.blogg.se/
Postat av: malin

Vilken dag!

Jag förstår att du blev trött!

S mycket har jag kanppat gjort på hela helgen!

Maken måste ju bara bli jätteglad över din överaskning!

Tufft gjort!

(jag har ännu inte vågat mig på vedklyven även om maken försöker övertyga mig om att den INTE är farlig...)

2009-04-13 @ 20:13:58
URL: http://pillris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0