Julskyltning

Idag, efter hårfärgningen, roade vi oss med och ta kort, tänk, jag som inte skulle ha digitalkamera på några vis i världen utan mannen fick nästan tvinga mig :). Den största anledningen till att jag var så emot det är mina älskade fotoalbum, nu ligger ju alla foton i datorn men ska försöka ta tag i det. På slutet var min kamera så dålig så hälften av bilderna var bara och kasta, då först kunde jag tänka mig en annan kamera och nu kan jag inte vara utan den. Idag har vi varit på julskyltning igen med fyrverkerier som avslutning.  Vi satt i bilen så att Lisen kunde titta, men det var först inte så populärt utan hon blev jätterädd och när jag frågade henne om hon inte ville titta sa hon, nej, nej. Så vi körde hem istället och tittade vidare från fönstret, hade vi visst det så kunde vi ju varit hemma från början. När nu Lisen märkte att det inte var något farligt så blev hon jätteglad och klappade händerna. Lilla gullungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0