GOTT NYTT ÅR!



Har gjort smörgåstårta till ikväll, gott även om den inte blev så fin denna gången.
Köket är ju en plats som alla vill vara på så därför äter vi i rummet bredvid, men
ibland blir det lite trångt ändå när alla är där samtidigt och det ligger leksaker
överallt, jag har ju en liten kock där också ;), så idag när någon alltid stod i vägen
så sa jag: måste alla vara just här?. Söta Anton svarade då, det är klart att alla
vill vara där du är. För det svaret borde han ju nästan få höjning av veckopengen ;).
Nu ska jag snart väcka Alicia, hon sover nu så hon inte missar raketerna i natt.
Sista dagarna har hon frågat efter bang, bang (raketer) hela tiden och tittat i
fönstrerna så fort det har smällt ute, sen har hon frågat, bebi ut? Nej, bebin får
helt klart hålla sig inne när det skjuts raketer. Hoppas alla får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sivan

Gott gott!

Jag kan förklara om Youtube i morgon...lite för trött nu. Och GOTT NYTT ÅR!

2009-01-01 @ 00:39:01
URL: http://eirenes.blogg.se/
Postat av: TuvaLiten

Gott nytt år !

Det där såg riktigt gott ut, hoppas ni hade en trevlig kväll och att lilltjejen fick se lite pang pang ;)

Postat av: Carola m 7

God fortsättning!!!

Den där smörgåstårtan skulle man ju ha i kylskåpet nu....tänk så mumsigt att smarra på mitt i natten:)

Jag har nu läst igenom heeeeela din blogg, och dragit på smilbandet flera gånger, den där muggen full med juice i skåpet tex:D

Vad roligt att du börjat blogga!!

2009-01-02 @ 00:33:27
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0