1 december

och så är vi inne i min favorit månad, eller favorit o favorit det är väl snarare julafton jag är ute efter :). Nej, allvarligt talat så är jag helt julfrälst, jag älskar alla stjärnor, julmat och allt som hör till, det lyser verkligen upp i vintermörkret. Fast för många kan det nog bli en ledsam jul,nu tänker jag på alla dom som blivit varslade eller fått slut från sina jobb, på mannens jobb kommer det väl antagligen besked denna veckan vilka som får gå och vilka som får stanna kvar. Han har jobbat där i snart 20 år så han borde ju vara säker men man vet ju aldrig. Så vi får väl se hur bra vår jul kommer att bli.

Just nu leker Alicia med lego här bredvid på golvet så jag får lite tid till den här bloggen. Det är verkligen kul att hålla på med och så får man ju visa upp sina barn :). TACK, söta Ulrika för att du satte dom ideerna i huvudet på mig!

Kommentarer
Postat av: Tuvaliten

Hallå, hittade hit från Aff, är oxå en 34-årig 4 barnsmamma som bloggar om lite ditt och datt;-)

Jag tyckte att jag bakade många pepparkakor men du vann!

Postat av: Ulrica

Haha, fast det värsta är att vi redan är inne på andra pepparkaksburken, så ska det bli några kvar till jul så får vi nog skärpa till oss, fast snälla är vi ;)

2008-12-01 @ 14:07:38
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Har man så söta barn som du har MÅSTE man visa upp dem på en blogg, så det är bra att du tog min uppmaning på allvar och skapade en! (äntligen!!) :)

2008-12-01 @ 19:38:01
URL: http://noreasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0