Konfirmationen



Lisen hade fullt upp med att springa omkring medan vi förberedde kalaset.



Anton och mamma :)



Här är Alexandra i sin nya klänning.



Alexandra.



Av oss fick hon ett guldsmycke och pengar.



Mina fina barn :)


 
Jag hade gjort smörgåstårta.



Mina söta kusiner :)



Lisen och Engla :)



Lisen o A är ute och går :)



Kärleksparet nr 1. Anton o flickvän :)



Kärleksparet nr 2. Ni blev så söta så jag kunde inte låta bli :)



Alexandra :) 

En underbar dag som vi alltid kommer att minnas. Helt perfekt :) Tack snälla
mamma o pappa för all hjälp med att duka o att ni skötte serveringen på
kalaset.  Tack Stig för att du passade Lisen! Tack alla söta o rara släktingar för
presenter, pengar och blommor! Utan er hade dagen inte blivit som den blev!
Världens bästa släktingar, ni är helt underbara, allihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: supermom

Gratulationer till konfirmanden!



Vilka härliga bilder och vad fin hon var... nästa vecka är det dags för vår lill Mara.



Ha det gott i solen!

2009-05-04 @ 15:22:33
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack för ett trevligt kalas.

2009-05-04 @ 17:29:11
Postat av: Anonym

Hej Hoppas ni hade en bra helg... Vilka fina bilder hahhaa. Tack för en roligt kalas och den underbar smörgåstårtan.....kram sandra

2009-05-04 @ 17:32:23
Postat av: TuvaLiten

Härligt att dagen blev lyckad! Vad syskonlika alla dina barn är, helt otroligt. Å himla tjusig mössa Lisen har ;O)

Postat av: malin

Det låter som om ni fick en kanaon dag!

Härligt!

Jättefina barn, likt dig allihopa tror jag :)

Alexandra har en jättefin klänning!

2009-05-04 @ 20:21:33
URL: http://pillris.blogg.se/
Postat av: supermom

Klart att man besöker de bloggar man tycker om! En liten paus då och då gör ingen skillnad...

2009-05-04 @ 20:25:31
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Carola m 7

Åh var det nu det var konfirmationsdags!!?

Jag har bara tagit för givet att det var samma helg som vi, den 6 juni:)

Det verkar ju ha gått bra, vad fin hon var konfirmanden:) Övriga barn är väldigt söta de med:D

Fint smycke,nåt sånt funderar jag på till vår tjej med, men vet inte riktigt.

Härligt verkar det ha varit!

2009-05-04 @ 23:14:09
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: TuvaLiten

Nu finns en livebild på "handväskan" ;O)

Postat av: Eva Jensen de Goey

Ja kan bara hålla med min son, han har en underbart vacker flickvän....

2009-06-13 @ 19:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0