Och regnet det bara öser ner...



Angelica har utedag, undrar hur det går...jag fick på henne regnjacka och
gummistövlar men byxorna satt åt i magen så det vägrade hon ta på sig.

Annars har jag o Lisen bakat ostbullar idag, bilden är lite trist men de är
verkligen goda, så fort de har svalnat ska jag o Lisen fika :)

Vi kör vidare på "utan blöja", de andra började jag med när de var 2 1/2 år
o alla tre blev torra dag +natt på 14 dagar. Lisen är ju bara 2 år o drygt en
månad så det är ingen bråttska och sen vet jag inte om jag vill att hon ska
sluta, då är hon ju STOR, snyft...

Nu kommer min matjord, mer jobb ;) och jag ska hämta Alexandra så det
är nog bäst att sluta nu...

Kommentarer
Postat av: Anna B

Tycker att de ser jättegoda ut!

2009-05-06 @ 13:14:57
URL: http://mittoperfektaliv.blogspot.com
Postat av: Annika

Hejsvejs. Var har ni köpt jorden nånstans? Vad kostade den? Vi ska oxå ha tag i ett lass för att fylla ut gräsmattan på baksidan. Vad duktig du är på att baka, själv hinner jag aldrig nåt sånt, eller orkar inte, rättare sagt ;-)

2009-05-06 @ 18:16:58
Postat av: supermom

Ser gott ut! Jag gillar att exprimentera när jag bakar bröd... vet aldrig vad det blir av det innan jag är klar!

2009-05-07 @ 19:35:30
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0