Min snälla dotter <3



Lisen är ett litet busfrö med MYCKET bestämd vilja...det senaste är att jag bara
ska ägna mig åt henne, jag får inte sitta vid datorn, inte smygläsa någon
tidning, nej, jag ska bara sitta hos henne på golvet och hålla i en barbiedocka
eller vad hon nu vill att jag ska leka med och ska jag vara ärlig så är inte leka
det roligaste jag vet :(  Gallskrik i örat är inte speciellt kul det heller så efter
ett tag så slutar det alltid med att jag sitter på golvet ändå.
Igår tog Sanna med henne på en tur i vagnen så jag skulle få en lugn stund,
jag bad henne inte utan hon tyckte att hon behövde ut och gå en runda och
då kunde hon lika väl ta Lisen med sig och idag skulle de ut och gå en runda
igen. Idag tog det då ovanligt  lång tid så jag ringde och hörde efter var de var
och då ville Lisen gå till lekplatsen och där har de varit nu snart en timme.
Tänk vad hon är rar som tog med Lisen en runda så jag fick vara i fred en
stund, man måste ha småbarn för att förstå hur sköna de minuterna är ,
då man kan göra precis vad man vill. Så nu har jag städat och t.o.m hunnit
läsa en dagstidning sen i måndags, bättre sent än aldrig ;)

Kommentarer
Postat av: Anna B

Å, vad gullig hon är. Helt ärligt skulle jag aldrig sitta på golvet med en barbiedocks för att slippa gallskrik. Fy så trist :)

2009-05-13 @ 20:08:01
URL: http://mittoperfektaliv.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken underbar dotter du har!

2009-05-13 @ 20:45:20
Postat av: supermom

Det är så skönt när de stora någon gång hjälper till utan att man har bett dem om det... då känner man i alla fall att man har lyckats med något... :)



Det är liksom extra mysigt när de erbjuder sig själva!



2009-05-14 @ 07:56:49
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0