I väntan på Anton så bloggar jag :)

                       

Idag känns det som jag mest kört omkring och kanske inte gjort så mycket nytta direkt.
Mannen och jag började morgonen med att köra till stan och storhandla, gissar på att det
kan vara 6-7 mil fram och tillbaka. När vi ändå var där inne så passade vi på och tittade på
en lekstuga till Angelica och Alicia, vi får fundera på det ett tag, det var inte speciellt billigt :(

Annars sitter jag och väntar på att Anton ska höra av sig, han är hos flickvännen, hennes
storasyster tar studenten idag så det är kalas. De skulle igentligen träffats tidigare men när
vi hade kört ut dit så hittade vi dem inte så det blev att åka hem en stund igen, sen ringde
hon så det var bara att hoppa in i bilen igen och sen ska han ju hem också, helst ;) Jaja, vad
gör man inte för kärleken :)

Tur att Alicia sovit middag iaf annars kunde det blivit lite problem med tanke på att mannen
jobbar. Angelica får sova i bilen, gissar på att hon tycker att det är mysigt om hon tar med en filt :)

 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Va kul att du tittade in hos mej.

Säg, är gubben din minsta händig kan det vara billigare att bygga en lekstuga själva, eller köpa en begagnad. Byggsatserna är inte alltid bästa kvalitet trots allt har vi märkt.

2009-06-01 @ 12:33:59
URL: http://www.metrobloggen.se/mammaliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0