Blöjlös...

har Lisen varit sen i morse. Hon har kissat på toan två gånger redan idag och sista gången sa hon att hon behövde kissa. Duktig flicka. Hoppas att det inte olyckas för henne i vår säng bara och ska det ske så är det bättre att hon gör det på mannens sida :)  Annars regnar det och är kallt ute, skönt att man kan stanna inne då, iaf en stund till. Vi har delat upp alla våra fina blommor, Sanna har hela rummet fullt och resten har jag i köket o i matrummet, först bar jag upp allt när vi skulle ta kort men sen kom jag på att det var ju naturligtvis bättre att ha blommorna nere så att jag kan titta på dem hela tiden. Alla står ännu och är jättefina. Nu ska jag skriva inköpslista, börjar bli tomt i skåpen igen och allt gott sen kalaset är slut. I över en vecka har det stått en matkasse i vår hall med färdiga kakor, jag har inte köpt dem eftersom mina egna är godare ;) mannen har inte köpt dem o mamma har inte glömt dem, så med andra ord så vet jag inte vems kakor det är men nu är de snart uppätna iaf, känns sååå skönt att få det problemet ur världen  =)   Tittar jag nu ner till höger så ser jag en blöt pöl och ett förtvivlat barn, men hon klarade över 4 timmar och det var ju ändå rätt bra. Ha det bra alla underbara människor!

Kommentarer
Postat av: supermom

Vad duktig hon är Lisen! Hur gammal är hon? Bebben har också börjat att kissa på toan och gå utan blöja lite då och då... Egentligen är det synd att man inte har mer tid att låta honom gå utan!



Jag jobbar på färdtjänstskontoret i Göteborg. Det är ganska så nytt för mig, vet inte om det bara är en anhalt på vägen till något annat eller om jag blir kvar...

2009-05-06 @ 08:16:40
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: botti

Vad duktig hon är! Här har jag inte ens börjat fundera på å kolla om små killarna vill vara utan blöja! är nog lite lat... blir lite mycket torka med två som går å små skvätter! :D



Vad fin Alexandra var i sin klänning! underbar!



Kram

/B

2009-05-06 @ 10:51:14
URL: http://bottimedmera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0