Äntligen!!!!

MySpace and Orkut Twilight Glitter Graphic - 2


På femte försöket fick jag äntligen se Twilight och den var verkligen sevärd, små detaljer stämde inte med min och Alexandras fantasier som t.ex huset som Cullens bodde i (som skulle ligga på typ en öppen äng med skog omkring och absolut inte vara modernt utan ett gammalt stort vitt hus, lite herrgårdsaktigt) men Alice var iaf helt rätt. Filmen hade ett stort fel, trots nästan 2 timmar var den alldeles för kort och ibland kändes det som de missat lite här och var. Innan var Edward också helt fel men tänk vad fel man kan ha, han var ju helt underbar ;) Fjärde boken håller jag ännu på, Alexandra tror att det bara kommer en till men då skrivet ur Edwards perspektiv men hon har väl fel? Det måste hon ha, jag vill ha minst 4 böcker till! Har någon inte sett filmen ännu så förstår ni säkert vad ni måste göra ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag som är så jäkla besviken på filmen!

Tycker inte att nån av karaktärerna är som jag vill:) möjligen Bella, men Edward är mest mesig, har inte världens finaste röst eller är ens snygg:(

Inte ser de så värst marmoraktiga ut heller..Håller med dig om Cullens hus! Heeelt fel. Och de där scenerna när han visar vad han är...såååå töntigt och fel.

Ja ok jag har ju sett typ Johnny Depp framför mig när jag tänkt på Edward;) men nix jag gillar inte filmen, var så deppig efter att ha sett den. Tyckte att de försökte klämma in så mkt på så kort tid.

Äsch, man ska inte se filmen när man läst boken, bättre tvärtom:)

Bra att du gillade den iaf:)

Hur långt har du kommit i boken då???

2009-05-13 @ 22:40:19
Postat av: botti

Sett filmen?? Jag fattar ju inte ens vilka böcker du skriver om ju!!! Berätta mera, snäääällaaaaa....



kram

/B

2009-05-13 @ 23:02:15
URL: http://bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: Anna B

Hm pinsamt. Jag vet inte ens vilka böcker ni talar om, änmindre vilken film..

2009-05-14 @ 07:38:59
URL: http://mittoperfektaliv.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0