Shopping och plantering



Här är klockan sju i morse och vi är rätt nyvakna, golven är ju rätt kalla på
morgonen så medan jag klädde på mig sa jag till Lisen att vänta i sängen
så skulle jag ordna fram stumpor till henne också. Mamma, det har jag redan
svarade hon och visst hade hon det, att det var mina nattstrumpor (jag är lite
frusen av mig ) och att de var rätt stora, det gjorde ju inget :)  Medan vi ännu
låg kvar i sängen så sa jag förresten till henne: Du är den sötaste ungen i
hela världen! Hon svarade: Du är sötaste mamman i världen :) Jag älskar
den människan :)



Idag har vi varit av och handlat, Alexandras konfirmation börjar ju närma sig
och barnen behöver nya kläder. Hittade klänningar till alla tjejerna, jättesöta.
Sista milen hade Lisen fått nog och gallskrek: INTE ÅKA BIL MER!! Men då
var vi ju nästan hemma så det var inte så farligt. Annars har dagen varit jättetrevlig.
Familjen hade mycket roligt åt stackars mig, jag får sova på om jag ska skriva
det här på bloggen eller inte...




Så här går det till när hundägarna inte är hemma.




Söta Lisen går iväg :)




Blev äntligen färdig och köpte vårblommor.



Och nya balkonglådor också, de andra var inte så fina längre, dessa hittade
mannen, jag tycker att de är jättefina.

Kommentarer
Postat av: Carola m 7

Hoppas du sovit på saken och bestämt dig för att berätta, vad det nu var:)

Jag blir nyfiiiiken:)

Vår äldsta konfirmeras 6-7 juni, men jag har inte börjat tänka på det än....borde man kanske göra...hm.

Jaja, hon ska få en ny klänning, eller kjol och top iaf, resten får kanske nåt nytt om jag hittar, annars har de att välja på...typ en miljon kläder:)

Dina sötnosar är väldigt söta förresten:)

2009-04-15 @ 23:20:19
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: Jenny

Hej!

tack för kommentaren på min blogg :)

Trevlg blogg och söta barn du har.

/Jenny

2009-04-16 @ 14:37:23
URL: http://williamebba.bloggagratis.se
Postat av: malin

Nejmen, nu måste du ju berätta.

Du gjorde oss sååå nyfikna :)



Lisen ser ut att stega iväg med mycket bestämda steg, så söt !

2009-04-16 @ 20:10:39
URL: http://pillris.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Vilken härlig kommentar. Vad mammahjärtat blir glatt av deras söta ord...

ler

ps. tack för gratulationen...ds

kramiz

2009-04-16 @ 20:47:38
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0