Lite gamla bilder :)



Min förra kamera mådde inte så bra så det blev ju en digitalkamera i höstas,
nu äntligen har jag blivit färdig att framkalla de sista tre filmrullarna som legat
i min kökslåda och när jag ändå är igång så håller jag på att sätta in bilderna
i fotoalbum också :)  Här är Lisen, visst är hon en riktig liten goding?




I somras, när Lisen var runt 15 månader, köpte jag en gunga som går på
batteri till henne. Var perfekt att sätta henne i när jag skulle t.ex dammsuga
och drog med henne från rum till rum, ibland somnade hon också. 




Alicia :)




Här är en bild från min födelsedag. Alicia o Angelica med morfar o mormor :)

Annars har det inte hänt så mycket här, varit rätt lugnt, skööönt! Tror att Anton
och Sanna fått lite vårkänslor, vilket innebär att dom har tillbringat mycket tid
vid datorn (så att jag inte har kommit fram ;) och nu är det bäst att byta ämne
annars får jag nog skäll ;)
Lisen och jag bråkar ett par gånger om dagen, någon av oss måste vara i trots-
åldern, men är lite osäker på vem, men vi somnar alltid som vänner iaf :)
Vi har varit ute rätt mycket också och igår var vi av och storhandlade.
Imorgon planerar jag att städa och tvätta golv, skulle igentligen gjort det idag
men har frusit och känt mig trött, så idag har jag nöjt mig med att göra så lite
som möjligt, somnade faktiskt till på schäslongen några minuter i kväll medan 
Sanna hade ett öga på Lisen och ett på datorn ;)
Nu ska jag sätta in dom sista bilderna också så det blir klart och jag kan ställa
upp mina album där dom ska vara och sen blir det sängen, gäsp .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0