Chokladmjölk, slöseri och hårtoning :)



Här dricker Angelica och Alicia varm choklad, vi hade ju faktiskt lite snö förra
veckan och då passar det ju bra med något varmt när man kommer in :)




- Ja, det här var ju ett trevligt café, hit går vi fler gånger, fast jag tycker dom är
lite snåla, några kakor också hade ju inte varit fel ;)




Vi har ju varit lite slösiga denna månaden, vilket mannen inte var sen att påpeka
härom morgonen när vi skulle av och handla och jag höll med, man behöver ju
inte handla hela tiden (hur kul det än är ).
Kom till affären och fick syn på en wienerkrans (bantningen var så klart glömd)
men mannens visdomsord ringde i öronen och jag vände ryggen till och gick
och letade upp honom och Alicia istället. Såg dom på långt håll, på klädes-
avdelningen, pratande med varandra. - Åh, det här blir du väl söt i lilla Lisen?
-Hmm, mitt! - Ja, du har ju så dåligt med kläder (?) så du behöver lite nytt,
- Kanske du behöver några nya strumpor också?
Okej, tänkte jag wienerkransen här kommer jag! Och ja, den var god :)




Alexandra har tonat håret, efter förpackningen skulle det bli mörkbrunt, men
det blev svart istället, men det blev ju bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Det blev ju jättefint, Alexandras hår. Kent kanske skulle satsa på en ny karriär som frisör ;-) för det var väl han som gjort det?

2009-03-15 @ 18:40:31
Postat av: Ulrica

Japp, vill du låna honom ;) Jag har bara tittat lite snabbt,ska försöka kika mer lite senare. Jag kan ju prova o köpa några plagg först och tvätta och se om hon känner av det? Ska bara bestämma vilka först:)

2009-03-15 @ 20:03:17
Postat av: Annika

Ja visst det kan du ju göra. Vill ju inte att hon ska få nån allergichock eller så.

2009-03-15 @ 20:31:18
Postat av: Nettan

Jättefin blev hon i håret och lilltösen fick ju fina kläder hon med. :)

2009-03-16 @ 13:40:04
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: TuvaLiten

Nu har "bevbäan" varit här, tack för brevet:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0